4-tygodniowy program dla handlowców

3 690,00 

Każdy uczestnik objęty programem będzie przez 4 tygodnie prowadzony dzień w dzień, w doskonaleniu swoich umiejętności sprzedaży:

  • Nagrania wszystkich jego rozmów w tym okresie będą dostępne dla konsultantów, którzy będą dzień po dniu wyłapywać to co idzie dobrze oraz to co jest do poprawy
  • Program rozpoczyna się od indywidualnego godzinnego wideo-spotkania
  • Potem jest kilkugodzinne szkolenie online, a dalej
  • Codzienna poranna odprawa oraz
  • Superwizja  dwa razy w tygodniu.

4 w magazynie

SKU: 4-tyg Kategoria:

Opis

Termin

12 października do 16 listopada 2020 (uwaga: do 16 października odbywają się indywidualne spotkania z każdym z uczestników, a od 19 października rozpoczyna się codzienna, 4-tygodniowa praca szkoleniowa)

Zasady

Każdy uczestnik objęty programem będzie przez 4 tygodnie prowadzony dzień w dzień, w doskonaleniu swoich umiejętności sprzedaży:

  • Nagrania wszystkich jego rozmów w tym okresie będą dostępne dla konsultantów, którzy będą dzień po dniu wyłapywać to co idzie dobrze oraz to co jest do poprawy
  • Program rozpoczyna się od indywidualnego godzinnego wideo-spotkania
  • Potem jest kilkugodzinne szkolenie online, a dalej
  • Codzienna poranna odprawa oraz
  • Superwizja  dwa razy w tygodniu.

Cel programu

Wyposażyć każdego uczestnika w kompetencje skutecznej sprzedaży przekładającej się na poprawę wyników sprzedaży oraz większą skuteczność w rozmowach z klientami

Wymogi techniczne

  • Zapewnienie na każdy dzień programu kilku zadań związanych z dzwonieniem do klientów lub potencjalnych klientów.
  • Zapewnienie infrastruktury do rejestrowania każdej rozmowy sprzedażowej w okresie udziału w programie (rejestrujemy tylko głos handlowca, nie rejestrować głosu klienta, aby uszanować jego prywatność).

Metody pracy

Program prowadzi dwóch trenerów (biogramy poniżej), doświadczonych w pracy z siłami sprzedażowymi. Każdy uczestnik będzie przechodził przez taki sam proces opierający się na nabyciu dobrych praktyk komunikacyjnych, przełamaniu barier w swojej postawie wobec sprzedaży, aktywnemu wykorzystaniu materiałów i narzędzi sprzedażowych, wytrwałym ukierunkowaniu na domykanie otwartych okazji biznesowych oraz otwieraniu nowych szans sprzedażowych.

Nagrywanie

Program ma sens przy założeniu, że trenerzy mają dostęp do nagrań wszystkich rozmów sprzedażowych w okresie 20 dni trwania programu. Handlowiec nie może sam decydować, które nagrane rozmowy udostępni, a które skasuje. Mamy słyszeć zarówno doskonałe, jak i fatalne rozmowy. Tylko w ten sposób możemy wzmacniać to, co już idzie dobrze oraz korygować błędy.

Inwestycja

Inwestycja w takim modelu to 3000zł+vat za uczestnika za 4 tygodnie.

Trenerzy opowiadają o programie

Na stronie https://www.fruga.net/4-tygodnie/ znajduje się 90-minutowa rozmowa, gdzie trenerzy opowiadają o szczegółach programu.

Informacje o trenerach

Bernard Fruga to autor, trener i mentor biznesu. Jego specjalizacją jest łączenie obszaru zarządzania z rozwojem charakteru.

Doradza strategicznie, udoskonala zarządzanie, współtworzy modele biznesowe, wdraża mechanizmy budowania zespołów i wyposaża liderów biznesu w wymagane kompetencje.

Przez kilkanaście lat pracował na stanowisku międzynarodowym, a większość tego czasu spędził mieszkając w Szwajcarii. W praktycznym działaniu nauczył się co to jest zarządzanie projektami, komunikacja międzynarodowa, szkolenie, wdrażanie rozwiązań, zarządzanie zespołem rozproszonym na różnych kontynentach i tworzenie nowych przedsięwzięć od Sydney, poprzez Belgrad, aż po Puerto Rico. Był też globalnym konsultantem amerykańskiej korporacji Nielsen, gdzie łączył business development z porządkowaniem procesów biznesowych.

Jest certyfikowanym przez MATRIK trenerem zarządzania . Posiada poświadczenie ABW bezpieczeństwa do informacji oznaczonych klauzulą „TAJNE”.

Ma dyplom psychologa KUL, w czasie studiów specjalizował się w psychologii przemysłowej (później nazywanej psychologią biznesu).

Napisał „ISRIKUZ II. Skuteczny manager”, „ISRIKUZ. Pogodne przywództwo”, „Alfabet ogarniania”, „Eventworking”  oraz „Od przedszkola do Doliny Krzemowej”.

Jego hobby to wideoblog pt. „1-minutowy Fruga” (www.fruga.net), gdzie co tydzień dzieli się pigułkami wiedzy z obszaru przywództwa i skuteczności działania.

Prywatnie mąż oraz ojciec nastoletniego syna i dwóch dorosłych córek.

 

Link: https://pl.linkedin.com/in/fruga/pl

 

Kontakt:

e: bernard@fruga.net

t: 22 299 1970

w: www.fruga.net

 

 

 

Oleg Prybyło – trener biznesu, menedżer, konsultant TOC

 

Doświadczenie zawodowe:

Socjocybernetyk, trener biznesu, doświadczony menedżer. Przez dwanaście lat budował i rozwijał zespoły w kraju i za granicą. Uczestniczył w rozbudowywaniu sieci handlowych w Moskwie, Kijowie, Białorusi, Czechach. Wdrażał i rozwijał know how zespołów w branży poligraficznej, rolniczej, elektrycznej, IT. Licencjonowany konsultant w zakresie Teorii Ograniczeń. Doradca kadry menedżerskiej w zakresie zarządzania operacyjnego.

 

Specjalizacja:

Diagnostyka głównego ograniczenia w systemie biznesowym. Rozwój zdolności menedżerskich wspierających osiągnięcie postawionego celu. Doradztwo i szkolenie sił sprzedażowych w B2B.

 

Wykształcenie:

  • Magister socjologii (specjalizacja – socjocybernetyka), Uniwersytet im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
  • Trener Biznesu certyfikowany przez House od Skills.
  • Certyfikowany konsultant TOC certyfikowany przez TOC Consulting Goldratt School.

 

Doświadczenie w obszarze szkoleń menedżerskich:

Prowadził wiele projektów dotyczących rozwoju kompetencji menedżerskiej (delegowanie, egzekwowanie, udzielanie informacji zwrotnych, motywowanie, zarządzanie zmianą, prowadzenie rozmów menedżerskich) dla kardy menedżerskiej oraz kadry liniowej.

 

Doświadczenie w obszarze doradztwa:

Realizował i koordynował projekty zmiany i wdrożenia systemów opartych o Teorię Ograniczeń. Realizował i koordynował projekty podnoszenia efektywności całej sieci doradców terenowych dla Cargill i Pepi Leti. Prowadził szkolenia z projektowania systemów sprzedażowych i systemów raportowania dla sił sprzedażowych w Data Polis.

 

Doświadczenie w obszarze produkcyjnym:

Do najciekawszych doświadczeń z zakresu współpracy z firmami produkcyjnymi można zaliczyć projekt usprawniający terminowość dostaw wewnątrz i na zewnątrz firmy Edica Sp. z o.o. Głównym obszarem było usprawnienie odcinka produkcyjnego oraz szkolenie w zakresie osiągania celów ze względu na możliwości przedsiębiorstwa i zapotrzebowania rynku.

 

Doświadczenie w obszarze szkoleń sprzedażowych:

Ma bogate doświadczenie w uruchamianiu biur sprzedaży, rozwoju pracowników działów sprzedażowych. Jednym z najbardziej spektakularnych przykładów jest firma Edica Sp. z o.o., gdzie realizował warsztaty i konsultacje, dzięki którym w najtrudniejszych czasach kryzysu sprzedaż nie tylko utrzymała się w dobrej kondycji, ale również nie został utracony żaden cenny pracownik działu.

 

Kluczowi klienci:

Cargill, Elpie Lublin, Komus (Rosja), Adria Grup (Białoruś), Headline (Czechy), Edica (Ukraina), Pepi Leti, Datapolis, Agri Contact