Opis
Co znajdziesz w tym tomie:
- Zdrowe poczucie własnej wartości zwiększa skuteczność
- Psychofizjologia, czyli to co się dzieje w ciele i w mózgu wpływa na sprzedaż
- Parafraza i umiejętne używanie słów to fundament wywierania wpływu
- Ego, Alter Ego, Strzelec, Ubezpieczony, Wspólnotowiec, Yes-Man i Czepialski to typy klientów
- Lejek, CRM i etapy rozmowy to jak maszynka sprzedażowa
- Narzędzia cyfrowe tylko usprawniają, ale nie zmieniają zasad handlowania
- Teoria Ograniczeń (TOC) to dobre narzędzie usprawniania procesów sprzedażowych
ISRIKUZ III. HANDLOWIEC (NIE)DOSKONAŁY to opowieść o skutecznym sprzedawaniu po ludzku i w zgodzie ze sobą.
Bernard Fruga to autor, trener i mentor biznesu. Jego specjalizacją jest łączenie obszaru zarządzania z rozwojem charakteru oraz wykorzystanie narzędzi cyfrowych w osiąganiu celów.
Oleg Prybylo to trener biznesu, menedżer i konsultant TOC. Jego specjalizacją jest diagnostyka głównego ograniczenia w systemie biznesowym oraz doradztwo i szkolenie sił sprzedażowych w B2B.
ISRIKUZ TO SERIA PRZYBLIŻAJĄCA TEMATYKĘ BIZNESOWĄ W PRZYSTĘPNEJ FORMIE POWIEŚCI. KAŻDY TOM JEST POŚWIĘCONY INNEMU WYMIAROWI PRACY LIDERA I SPECJALISTY.
Przewodnikami handlowców są Angelo i Maks, którzy towarzyszą bohaterom powieści w budowaniu kompetencji.
ISRIKUZ III. HANDLOWIEC (NIE)DOSKONAŁY
to zbiór dobrych praktyk i podpowiedzi w obszarze sprzedaży. Wiedza przekazana w formie powieści biznesowej ma łatwiej zapaść w pamięć. Wyzwania umieszczono w konkretnym kontekście, w sytuacjach, gdzie możesz odnaleźć też siebie lub swoich współpracowników.