Opis
Miejsce szkolenia: Nadarzyn Data: 5-6 lutego 2020 (oraz inne terminy podane w opcjach) Prowadzący: Bernard Fruga
Cena obejmuje 2 dni szkolenia. Cena brutto, wystawiamy fakturę Vat 23%
(Jeśli wygodniej, to proszę o kontakt mailowy na biuro@fruga.net lub telefon 22 2991970 i zapisanie na szkolenie załatwimy mailowo lub telefonicznie, zamiast przez sklep online.)
Uwaga: w przypadku wyzwania finansowego, proszę o kontakt. Znajdziemy sposób, by pieniądze nie były barierą.
Dostępne opcje:
1. bez noclegu*
2. z noclegiem w pokojach gościnnych ośrodka szkoleniowego (2 noce ze śniadaniem, ale pokoje ze wspólnymi łazienkami)
3. z konsultacjami oraz z noclegiem w pokojach gościnnych ośrodka szkoleniowego (2 noce ze śniadaniem, ale pokoje ze wspólnymi łazienkami)
*przy opcji bez noclegu proponujemy samodzielne znalezienie noclegu w Nadarzynie (np. Hotel Park Kajetany) lub (np. Pruszkowie Hotel Victor Pruszków)
Uczestnicy poznają:
- sposoby wykorzystania narzędzi kierowniczych do skutecznego planowania pracy
- dobre praktyki samoorganizacji i samomotywacji
- metody lepszego pilnowania jakości prac
Uczestnicy przećwiczą:
- techniki wywierania wpływu podczas pracy
- pracę z narzędziami planerskimi
- techniki zarządzania zmianą
Postawy:
- uczestnicy zdadzą sobie sprawę ze znaczenia dbania o własną motywację i samoorganizację w utrzymaniu wysokiego poziomu skuteczności i przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu
- uczestnicy zwrócą uwagę na potrzebą ustawicznej pracy na doskonaleniem swojego warsztatu pracy i dostosowywania metod do zmieniającej się sytuacji
Podczas zajęć uczestnicy będą m.in. odgrywać scenki zawodowe, które będę nagrywane, a następnie wspólnie analizowane przez grupę i prowadzącego, aby wyłapać to jest dobrze robione oraz nad czym warto popracować.
Prowadzący zaprezentuje (przy pomocy slajdów prezentacji, materiałów filmowych oraz mini-wykładów) koncepcje, techniki i narzędzia do zastosowania w miejscu pracy.
Uczestnicy będą ćwiczyć zaprezentowane narzędzia w grupach i omawiać wnioski z tego jak im poszło ćwiczenie.
Każdy uczestnik będzie zapisywał plan tego co ona/on osobiście wdroży po szkoleniu u siebie w swoim miejscu pracy.
Uczestnicy otrzymają materiały w postaci poręcznego czarnego segregatora A5 z wydrukowanymi materiałami prezentowanymi podczas zajęć oraz materiałami uzupełniającymi.
Pracujemy w wygodnym miejscu. Sala szkoleniowa jest w Kajetanach k/Nadarzyna przy ulicy Klonowej 48


Program szkolenia:
Cechy skutecznego kierownika
Cechy i wartości związane z zarządzaniem
Obszary zarządzania: planowanie, organizowanie, przewodzenie i kontrolowanie
Budowanie autorytetu szefa, samoświadomości i rozwijanie inteligencji emocjonalnej
Najważniejsze zadania kierownika (m.in. pilnowanie realizacji budżetu i terminowości przedsięwzięć)
Zarządzanie działaniami – ciągłe wydobywanie z ludzi tego co najlepsze
Przekazywanie i wydobywanie prawdziwej informacji zwrotnej
Dobre praktyki w planowaniu, monitorowaniu i rozliczaniu zadać (m.in. definiowanie celów metodą SMART oraz prowadzenie spotkań typu stand-up meeting)
Wyznaczanie celów rozwojowych i mierzalnych, oceniania kształtujące
Zasady prowadzenia spotkań okresowych
Zarządzanie zmianą – jak zarządzić zmianami w miejscu pracy
Określenie jakie zmiany wymagają zarządzenia
Wyjaśnienie powodów i źródeł ciągłych zmian
Zarządzanie fazami zmiany
Motywacja
Wyjaśnienie co to jest motywacja i jak działa
Rozróżnienie czynników motywujących w pracach powtarzalnych oraz pracach kognitywnych
Rozwijanie i wspieranie pracowników
Główne sposoby skuteczności osobistej i wykorzystania czasu
Nawyki i narzędzia skuteczności osobistej
Konieczność skupienia się tylko na najważniejszych zadaniach
Zasady i metody skutecznego delegowania
Zarządzanie w organizacji
Relacje z zespołem w oparciu o zasadę „bezwzględny dla zadań i rozumiejący ludzi”
Rozumienie swojej roli i budowanie synergii z przełożonym
Łączenie swoich celów osobistych i zespołowych z celami organizacji
(Potem planuję jeszcze takie szkolenie w terminach: 5-6 lutego, 11-12 marca oraz 17-18 czerwca)
Uwaga,
zasady zwrotu i rezygnacji:
do 30 dni przed wydarzeniem zwracam 100% wpłaconej kwoty
od 29 do 15 dni przed wydarzeniem zwracam 50% wpłaconej kwoty
od 14 do 3 dni przed wydarzeniem zwracam 33% wpłaconej kwoty
od 3 dni do dnia wydarzenia zwracam 10% wpłaconej kwoty